Yeni tasarım Bipper sizlerle...

6 Mayıs 2013 tarihinde yazıldı.
wordpress
Yaklaşık 6 aydır kullandığım Nesil temasına veda ettim. Gerçekten çok beğenilen ve şık bir tasarımdı ancak benim için de yeniliğin vakti gelmişti. Düşünüp taşınıp eski blogumda kullandığım popho portal temasını iyice elden geçirip eklemeler ve çıkarmalar yaparak Bipper temasını oluşturdum. Kodlamalarda v.s. elbette benzerlikler var ancak üzerine onlarca özellik ekledim, umarım beğenirsiniz.

Ben buradan wordpress temaları paylaşmaya devam edeceğim. Bu blog için tasarım dışında alan adı alma planım var ama bunun için uygun bir şeyler bulamadım henüz. Bu konuda sizlerden yardım bekliyorum.Wordpress ve tema kelimelerini içeren alan adlarını bana bu konu üzerinden veya izocin[at]gmail.com üzerinden bildirin. Şimdiden teşekkürler.

Wordpress temalarında görüşmek üzere...

" Yeni tasarım Bipper sizlerle... " yazısına yapılan 5 yorum :

  1. Hayırlı olsun tekrardan, Allah utandırmasın.

    YanıtlaSil
  2. Çok sade, çok güzel olmuş. Popho temasını herzaman sevmişimdir.
    Hayırlı olsun abi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol yunusemre ama bu tasarım pophodan çok uzak :)

      Sil
  3. Elbette hocam farkettim zaten, pophoyu sevdiğimide belirtmek istedim, çok güzel yapmışsın güle güle kullan.
    Bu tür temaları severim herzaman, blogtan ayrılasım gelmez.

    YanıtlaSil
  4. Wordpres Sitelerinin Başarısı Diğer Sitelere oranla Daha Güçlü.Emeği Geçekleri Tebrik Ederim :)

    YanıtlaSil

Konuyla alakalı yorumlar yapmaya özen gösterelim...