WordPress iPortal Haber/Portal Teması

28 Nisan 2013 tarihinde yazıldı.
WordPress iPortal Haber/Portal Teması
Özer Gül tarafından tasarlanıp kodlanmış ve 3 günde bitirilmiş bir tema. Başlıktan da anlaşılacağı üzere çok şık bir haber/portal teması. Benim bu temada görmüş olduklarım temiz kodlama, uyumlu sayfa bileşenleri-renkler ve genel düzenin sağlanmış olduğu.

Temanın genel özelliklerinden bahsedecek olursak;
  • Fotoğraf, video ve normal yazı şablonları
  • Fotoğraf, video ve normal kategori şablonları
  • Şık ve kullanışlı tasarım
  • Tema paneli
  • Ayarlanabilir 9 reklam alanı
  • Manşet
  • Ana sayfada kategorisi ayarlanabilir haber blokları
  • Döviz kurları
  • Yazarlar, popüler haberler, son haberler ve çok okunanlar bileşeni
  • Paylaş butonları
  • Sosyal medya linkleri

Önizlemeİndir

" WordPress iPortal Haber/Portal Teması " yazısına yapılan 3 yorum :

  1. Hocam bu temayı kurdum fakat Manşet kısmı alt alta gösteriyor yazıları. Ona nasıl bir çözüm bulabiliriz. ?

    YanıtlaSil
  2. Yoruma onay veriyorsunuz, ama cevap vermiyorsunuz. Anladım ben böyle birşeyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yapımcı değilim yalnızca tanıtımlarla ilgileniyorum. Sorunlarınız için Özer Gül ile iletişim kurabilirsiniz.

      Sil

Konuyla alakalı yorumlar yapmaya özen gösterelim...