WeKişisel Ücretsiz Wordpress Blog Teması

7 Nisan 2013 tarihinde yazıldı.
WeKişisel Ücretsiz Wordpress Blog Temasıİlk aşamada psd olarak tasarlanıp daha sonra html/css dökümü yapıldıktan sonra son olarak wordpress entegresi gerçekleştirilen, ücretsiz, kişisel bloglarınız için ideal bir wordpress teması.
Geliştirmeye açık, oldukça hızlı sayfa geçişleri bulunan, gri ve tonlarının hakim olduğu çok şık bir tasarım.
Eray Aydın tarafından geliştirilmiş ve oldukça uyumlu bileşenlerin kullanıldığı bu temanın genel özelliklerinden bahsedecek olursak;


  • Sağ menü bileşen desteği
  • Sayfalara özel sayfa başlığı (title)
  • Tema ayarları sayfasında sosyla ağ ayarları
  • Wordpress Menü desteği

Sizlerde bu benzersiz temayı inceleyip indirmek isterseniz aşağıdaki önizleme ve indirme butonlarını kullanabilirsiniz.

Önizlemeİndir

" WeKişisel Ücretsiz Wordpress Blog Teması " yazısına yapılan 10 yorum :

  1. Twitterdan bir geziniyordum senin bu sayfayı paylaştığını gördüm.Dedim aha Eray'ın temayı paylaşmışlar.Eray ve ben bile bu temaya bir önyargıyla baktık.Hatta ben beğenmedim kullanmayacaktım ama artık kullanıyorum.Valla bir tema yaptı bu kadar paylaşılacağını sanmazdım.Tebrik ediyorum kardeşimi :)

    YanıtlaSil
  2. İncelemeniz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. Piyasadaki bir çok temadan daha kaliteli ve düzenli. Genel görünümü felan hoşuma gidince paylaşmak istedim, ben teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Fatal error: Call to undefined function get_header() in /home/*****/public_html/blog/index.php on line 1


    Bu Hatayı Nasıl Giderebilirim ...

    YanıtlaSil
  5. @Adsız

    Bu tasarım wordpress için yapılmıştır, sanırım sen wordpress kullanmadan açmaya çalışıyorsun. Aksi takdirde böyle bir hata vermemesi lazım.

    YanıtlaSil
  6. Fatal error: Call to undefined function get_header() in /home/u681334716/public_html/index.php on line 1
    HATASI VERİO...

    YanıtlaSil
  7. tema güzel fakat kategori ekle dediğim zaman ekleniyor ama gözükmüyor

    YanıtlaSil
  8. sorun yok çalışıyor emeğinize sağllık

    YanıtlaSil
  9. wp hangi sürümü lazım ayrıca linux host şart mı.. windows php destekli var bende

    YanıtlaSil
  10. Menü ekleyemiyorum, + seçeneği yok napacağım?

    YanıtlaSil

Konuyla alakalı yorumlar yapmaya özen gösterelim...