Yenilendik! Yola yeni tema ile devam ediyoruz

20 Ekim 2012 tarihinde yazıldı.
Tasarımların tanıtımını yaptığınız bir blogunuz varsa eğer öncelikle mutlaka örnek teşkil edecek bir tasarıma sahip olmanız gerekiyor. Blog henüz çok yeni olabilir ama tasarım konusunda geç kalınamazdı çünkü kaliteli yayından sonra öncelik akılda kalıcı olmak. Bende bunu bildiğimden dün geceden itibaren artık Wordpress Nesil Temasını kullanmaya başladım.

Aslında Function temasını kullanmayı düşünüyordum ama dün entegreyi yaptığım sırada elektrikler kesildiğinden (güç kaynağım olduğu halde) tüm çalışmam gitti. Bende tekrar bu tasarıma yöneldim. 'Hüseyin Emanet'in de izniyle entegreyi dün gece tamamladım. Kendisine çok teşekkür ederim.

İnternetteki en geniş wordpress tema arşivini oluşturmaya geliyoruz.
Sağlıcakla kalın.

" Yenilendik! Yola yeni tema ile devam ediyoruz " yazısına yapılan 9 yorum :

  1. Helal olsun sana İsa. Dedin mi yapıyorsun ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin sayende kardeşim :) Localhost işini söylemesen ben daha tema arıyordum.

      Sil
  2. Hayırlı olsun isa çok beğendim. Zaten bu tasarımı biliyordum blogger'da da güzel durmuş. Yalnız "internetteki en geniş wordpress tema arşivi" nin blogger blogunda olması biraz garip değil mi ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Enes Abi :) Seninle aynı şeyi söyleyen biri daha oldu ama ben bloggerin daha kaliteli olduğu düşüncesindeyim. Üstelik buradan yayınladığım wp temalarının blogger versiyonlarını da dağıtmayı düşünüyorum. Çok farklı bir şey olucak yani :)

      Sil
  3. Nesit temasının blogger entegresini ilerde bizlerle paylaşmayı düşünürmüsünüz ?

    YanıtlaSil
  4. @Admin, adam paylaşmış zaten.

    YanıtlaSil
  5. bir şey sorayım

    mesela

    yola yeni tema ile devam ediyoruz yazısına yapılan 7 yorum:

    yorum kısmımı böyle nası yaparım bende 1 yorum 2 yorum diye yazıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana blog linkini ve tema ismini söylerseniz yardımcı olmaya çalışırım

      Sil

Konuyla alakalı yorumlar yapmaya özen gösterelim...