Psikopat Hayalet Blogger Teması

22 Ekim 2012 tarihinde yazıldı.
6-7 ay kadar önce karşılaştığım bir tema. O zaman entegresini denediğimde pek bir şey bilmediğimden yapamamıştım ama dün gece en fazla 30 dk'da hazır oldu. Bu sabahta kalkıp resimleri v.s. yükleyip 1-2 ufak ayar yapıp temayı hazırladım.

Kullanım hakkında söyleyebileceğim bir şey yok. Oldukça basit bir tema kullanıcı kolaylığı düşünülmüş. Tek sorun bilgisayarımdan kaynaklı Türkçe karakter sorunu. Bu da çok büyütülecek bir şey değil bozuk kısımları kodlar arasında bulup düzenleyebilirsiniz.

Not: Adsense reklamlarını bir sıkıntı çıkmaması için kaldırdım. Bu yüzden temayı blogunuza yüklediğinizde o kısım adsense kodları olmadığı için bozuk görülebilir. İsterseniz kodları tamamen kaldırırsınız veya kendi adsense kodlarınızı eklersiniz.

Temaya ait önizleme resmi;

Blogger Teması

Önizleme İndir


Bu blogdaki tüm entegreleri hiçbir karşılık beklemeden dağıtmak istiyorum. Yalnızca bloga destek amaçlı yazıları sosyal medya hesaplarınızda paylaşırsanız bana büyük destek çıkmış olursunuz.
Güle güle kullanın iyi günler...

" Psikopat Hayalet Blogger Teması " yazısına yapılan 8 yorum :

  1. İsa abi wordpress'den blogger'a entegre nasıl yapılır bununla ilgili bir konu açman mümkün mü ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendimi tam anlamıyla geliştirdiğim zaman inşallah.

      Sil
  2. şu an bu blogda olan temayı sen yapmadın! insanları kandırmaya hakkın yok! 20 tl ye satın almışsın belli!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşım ücretsiz dağıtılan temayı neden ücret verip alayım? Temanın sahibi ile bizzat iletişim kurup izni ben aldım. Hadi işine git uğraşacak başka adam ara.

      Sil
  3. İsa hocam üstteki arkadaş yorum atmış evet şuan bu blogta olan temanın yapılmış ve şuanda satışta olan hali var yani 20TL ye satılıyor. balmedya diye aratırsan görürsün yalnız sitesi şuan kapalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O siteyi biliyorum sahibiyle de görüşmüştüm.. Yukardaki arkadaş istiyorsa sorsun bakalım satın almışmıyım :)

      Sil
  4. usta blogger linki çalışmıyor yenilesenizz

    YanıtlaSil
  5. Linki yeniler misiniz? İndiremiyorum.

    YanıtlaSil

Konuyla alakalı yorumlar yapmaya özen gösterelim...